آچینه : مجله بروز معرفی خدمت و کسب و کار اینترنتی

آچینه وبسایت مجله خبری در زمینه معرفی خدمات و کسب و کار های اینترنتی می باشد. انواع کسب و کارها در زمینه های مختلف را مورد بررسی قرار داده و گزارش مختصری از آن در اختیار شما قرار میدهیم.

محل لوگو

بهترین سایت های پروژه معماری رایگان


سایت تخصصی معماری یکی از نیاز های دانشجویان معماری می باشد. البته در رابطه با این موضوع باید بدانید که پروژه معماری علاوه بر دانشجویان و دانش آموزان برای مهندسین نیز از اهمیت زیادی برخوردار است. در این مقاله از سایت آچینه قصد دارید در رابطه با برخی موارد سایت تخصصی معماری و عمران توضیحاتی قرار دهیم. البته به چندین سایت دانلود رایگان پروژه و نقشه نیز اشاره خواهیم کرد که می توانید در صورت نیاز اقدام به دانلود رایگان پلان و انواع طرح معماری کنید.

زمینه فعالیت سایت معماری چیست؟

یکی از مهمترین مواردی که در این سایت ها وجود دارد ارائه پروژه های کامل همراه با فایل های جانبی می باشد. این موارد شامل نقشه، فایل اتوکدی، فایل سه بعدی (3D)، فایل رندر و ... می شود. علاوه بر ارائه پروژه رایگان و البته برخی موارد هم به صورت غیر رایگان، سایت هایی هم هستند که در همین زمینه پروژه سفارشی نیز انجام میدهند. پروژه سفارشی به این منظور می باشد که ممکن است شما به یک طرح خاص و منحصر بفرد نیاز داشته باشید.

یکی از نیازهای اساسی افراد این روزها مربوط به فایل های آماده می باشد که اکثر با عنوان دانلود پروژه معماری جستجو می شود. ما قصد داریم به تعدادی از سایت های تخصصی در این زمینه اشاره کنیم.

البته لازم است بدانید که به دلیل اینکه ما قصد داریم تعداد زیادی وب سایت معرفی کنیم، این مقاله به دفعالت زیادی بروزرسانی شده و موارد بیشتر به لیست بهتری نسایت های معماری اضافه خواهند شد.

سایت پروژه معماری 98

یکی از بهترین سایت های معماری در ایران با سابقه زیاد مربوط به سایت memari98.com می باشد. این وب سایت سال های زیادی است که به صورت رسمی و تخصصی در زمینه مباحث معماری و عمران فعالیت دارد. در این سایت شما می توانید به انواع فایل های مختلف مورد نیاز برای رفع نیاز خود دسترسی داشته باشید. بخشی از نقشه ها و طرح ها به صورت پولی بوده و اگر در بین فایل ها رایگان موفق به پیدا کردن پروژه مورد نظر خود نشدید می توانید در بخش فروشگاه معماری https://memari98.com/shop به بررسی پروژه کامل بپردازید.

ویژگی های این سایت:

  • با سابقه ترین سایت تخصصی معماری و عمران در ایران
  • دارای پشتیبانی تلفنی و تلگرام
  • دارای تعداد زیادی پروژه رایگان
  • دارای بیش از 1500 پروژه کامل معماری (هتل، ویلا، استادیوم، موزه، مدرسه، دانشگاه، مهد کودک، خانه موسیقی، ترمینال و ....)
  • مقالات آموزش معماری
  • و ....

سایت فروشگاه معماری آرچکت

مورد دومی که در این بخش از معرفی بهترین سایت های معماری توسط آچینه قصد داریم به آن اشاره کنیم مربوط به سایت دیگری است که کمی شرایط آن فرق می کند. سایت مورد نظر که ممکن است شما هم آن را بشناسید مربوط به سایت معماری آرچکت https://archket.com می باشد. این سایت به صورت خرید و فروش فعالیت دارد. به این منظور که هر کسی می تواند پروژه معماری خود را در این سایت برای فروش قرار دهد. و همچنین اگر کسی به نقشه و پلان نیاز داشته باشد می تواند از طریق سایت سایت اقدام به خرید فایل های معماری کند.

این سایت ظاهری فروشگاهی دارد و خبری از مقالات و آموزش های رایگان در آن وجود ندارد. بنابراین اگر شما هم قصد دارید وارد یک کسب و کار اینترنتی بی دردسر شوید می توانید از طریق سایت معرفی سایت این کار انجام دهید.

توجه داشته باشید کسانی که قصد دارند به صورت مجزا کار کنند می توانند در وب سایت https://4kia.ir ثبت نام کرده و یک سایت رایگان برای خود راه اندازی کنند. با این کار شما بدون صرفه هزینه برای طراحی سایت در کمتر از چند دقیقه صاحب یک سایت خواهید شد.

ویژگی های این فروشگاه خرید و فروش پروژه معماری:

  • بی نهایت فایل و پروژه به صورت غیر رایگان
  • قابلیت کسب درآمد از سایت
  • امکان نمایش تعداد فروش هر محصول
  • پشتیبانی تلفنی
  • پشتیبانی تلگرام
  • قیمت ها بسیار مناسب می باشند و کاملا ارازن ارائه شده اند.
  • دسترسی به پنل فروش توسط مهندسان
  • و ...

ادامه دارد .....

  انتشار : ۲۴ آذر ۱۳۹۹               تعداد بازدید : 190

برچسب های مهم

دیدگاه های کاربران (0)

تمامی حقوق برای آچینه محفوظ است

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما