آچینه : مجله بروز معرفی خدمت و کسب و کار اینترنتی

آچینه وبسایت مجله خبری در زمینه معرفی خدمات و کسب و کار های اینترنتی می باشد. انواع کسب و کارها در زمینه های مختلف را مورد بررسی قرار داده و گزارش مختصری از آن در اختیار شما قرار میدهیم.

محل لوگو

سفری در جهان برای فرار از تجارت گوشت سگ در برخی کشورها


سفری در جهان برای فرار از تجارت گوشت سگ در برخی کشورها

هنگامی که توک توک به دروازه نجات حیوانات کامبوج رسید ، قلبم از هیجان به هم زد. این بود لحظه ای که خودم و تیممان ماه ها برای آن آماده شده بودیم. من به سختی می توانستم باور کنم که این اتفاق می افتد. با هر قدمی که به سمت ورودی پناهگاه برداشتم ، یک فکر زودگذر جدید به ذهنم خطور می کرد. این سگ ها پس از ماه ها بهبودی اکنون چگونه هستند؟ واکنش آنها در برابر غریبه ها چگونه خواهد بود؟ چه قسمت هایی از گذشته آنها هنوز باقی مانده است؟

با نفس عمیق و تبادل لبخند ، من و تیمم در را باز کردیم. بلافاصله ، ما کمیته استقبال را شنیدیم و دیدیم که چهره های سوپول و کوئنتین به دروازه می دوند ، دم ها تکان می خورند ، سرها به چپ و راست بلوز می کنند. پرسنل پناهگاه به ما اجازه ورود دادند و کوئنتین شروع به پریدن در حلقه ها کرد ، از اینکه افراد جدید برای جلب توجه او هیجان زده شده اند. سوپول کمی عقب رفت ، بو کشید ، سپس چشمانش را بست و سرش را زیر دست من گذاشت تا حیوان خانگی شود. پوست او ضخیم تر و نرمتر از تصور من بود و وقتی احساس کردم کف دستم را لیس می زند چشمانم از شادی و شکر می سوزد که با یک قطره آهسته از گونه ام آزاد می شود. دیدن ایمن و شخصی این سگ ها غیرقابل توصیف بود. من احساس غریزی شدید برای محافظت از آنها داشتم ، و وقتی که به همه آنچه می دانم آنها در زندگی جوانی خود تجربه کرده اند فکر کردم ، غمگین شدم.



در زمان نجات اولیه ، Sopol در قفس با Neary پیدا شده است. دو سگ تقریباً از همان قفس درست در مقابل آنها بیرون آورده شده و به طرز وحشیانه ای ذبح شده بودند. کوئنتین یکبار مالک بود اما به تجارت فروخته شد. وی پیدا شد که در خارج از رستوران گوشت سگ جایی که قرار بود بعداً همان روز از درخت آویزان شود ، بسته شده بود. توله سگهای بیتس ، بنه و نیکی چند دقیقه قبل از غرق شدن در یک مخزن غرق از قفس نجات یافتند.

از ملاقات این دو سگ اول ، هرگز از وحشتی که دیده اند نمی دانید. آنها کاملا مردم را دوست داشتند و توجه همه دنیا را می خواستند. هرکدام دلایل خوبی برای ترس و عدم اعتماد به انسان داشتند ، اما انعطاف پذیری و تمایل آنها برای دوست داشتن واقعاً مهیج بود. بسیار واضح بود که تیم متخصص حیوانات اختصاصی ما در FOUR PAWS و شریک زندگی ما Animal Rescue کامبوج به آنها رحمت و توان بخشی لازم را داده بودند تا اعتماد به نفس ، شهامت و توانایی عشق ورزیدن خود را بازیابند.

خودم و تیم یکی یکی به بیتس ، بنه و نیکی معرفی شدیم. هر توله سگ به همان اندازه دوست داشتنی و پر از انرژی بود. فقط نیری نشان داد که احتیاط بیشتری نسبت به ما دارد. او در گوشه ای دراز کشید و مطمئن شد که می تواند ما را ببیند و از هر طرف محافظت می شود اما هر وقت کارکنان پناهگاه از آنجا رد می شدند ، می ایستاد و دم خود را تکان می داد و می خواست حیوان خانگی شود.

تیم ما خیلی زود دست به کار شد. ما اسناد و مدارک حمل و نقل را برای سگ ها بررسی کردیم ، جعبه های مسافرتی آنها را تهیه کردیم و قبل از سفر طولانی به ایالات متحده سگ ها را تمرین دادیم. ما هر یک از سگ ها را با اسباب بازی ها و پتوهایی که آورده بودیم آشنا کردیم. بنه و بیتس از بازی طناب کشی با یکدیگر لذت بردند. و سوپل ، کنجکاو و باهوش ، در 60 ثانیه اول بازی ما با هم جلب کرده است. او همچنین به هوا پرید ، روی اسباب بازی هایی که روی زمین به سمتش انداختیم برخورد کرد و با آنها در دهانش به پشت غلت زد.

برای کمک به خنک شدن هر سگ از گرمای کامبوج ، به آنها حمام دادیم. فقط یکی از توله سگها ، بیتس ، مایل بود که وقت حمام را تحمل کند و مانند زمان آبگرم با آن رفتار کند. او عاشق خیس شدن و حیوان خانگی بودن بود ، تا حدی که سعی می کرد زمان حمام را از دست خود ، Bene بدزدد!

همانطور که هر سگی را مشاهده می کردم ، متوجه شدم که آنها برای من مانند هر سگی که در خانه دوستانش بازی کرده ام یا بازی در پارک سگ ها را دیده ام رفتار می کنند. در نگاه اول ، شما هرگز نمی دانید که نکته ای در زندگی آنها وجود دارد که آنها هرگز این فرصت ها را ندارند ... فقط یک حکم اعدام.

در روز عزیمت به ایالات متحده ، به هر سگ یقه و مهار دادیم. کارکنان یکی پس از دیگری هر سگ را به جعبه خود فراخواندند و آنها مهار نشدند - یک شاهکار بزرگ! برای اجازه دادن به این اتفاق ، جعبه های کارکنان به هر یک از سگها آموزش داده اند تا به آنها کمک کنند تا احساس راحتی و امنیت کنند. آنها همچنین آموزش یقه ، مهار و بند را نیز آموزش دیدند. انجام این کار برای کاهش استرس در سفر 24 ساعته و راحت کردن آنها در موقعیت های جدیدی که در معرض آن بودند مهم بود.

جعبه ها را در وانت حمل و نقل خود بارگیری کرده و راهی فرودگاه پنوم پن شدیم. وقتی رسیدیم ، هر سگ را بررسی کردیم و آنها را از طریق امنیت آوردیم. این آخرین باری بود که هر یک از این سگها دوباره در کامبوج بودند.

اگرچه طولانی بود ، اما سفر به نرمی پیش رفت و ورود ما به ایالات متحده ناخواسته انجام شد - از لحاظ خوب. در فرودگاه بوستون لوگان ، هر سگی را در صندوق هایشان بررسی کردم. نیکی و بیتس مشتاقانه بوسه های خود را از درهای فلزی می دادند و بنه در حلقه های خود حرکت می کرد تا بتوانم قسمت های مختلف او را نوازش کنم و پشت او را خراش دهم. تیم FOUR PAWS ایالات متحده در بدو ورود با ما ملاقات کردند و از آنجا دوباره سگها را بارگیری کردیم ، تا آخرین بار ، آنها را به شریک پناهگاه خود ، Connect A Pet New England ، در نیوهمپشایر منتقل کنیم. اینجا بود که می دانستیم هر سگ می تواند به بهترین شکل از سفر طولانی بهبود یابد به دور از شلوغی و شلوغی زندگی در شهر عادت کرده اند و از کوه های نیوانگلند و هوای تیز سقوط لذت می برند.

چهار روز بعد دوباره قلبم از هیجان تند شد. این بار به دلیل دیگری. وقتی تا درب شریک پناهگاه خود در نیوهمپشایر رفتم ، می دانستم که این آخرین باری است که این شش سگ شایان ستایش را می بینم. آنها منتظر بودند که بعداً آنها را به خانه های خود بیاورند و من مشتاقانه می دیدم که چگونه آنها را تنظیم می کنند. همانطور که درِ Connect A Pet را باز کردم و به داخل آن رفتم ، در حالی که دمهای تکان خورده همزمان به استقبالم آمدند ، لبخند من لب زد.

بیتس ، بنه ، نیکی ، کوئنتین ، سوپول و نیری هرکدام زندگی هایی را که می شناختند پشت سر گذاشتند و پا به دنیای کاملاً متفاوتی گذاشتند. این اولین باری بود که آنها یک فصل را تجربه می کردند و پسران آیا آنها عاشق بازی در برگهای پاییز و پیاده روی هستند. اکنون آنها از بازی در خانه والدین خواننده خود لذت می برند و به من گفتند که چهار سگ قبلاً به فرزندی پذیرفته شده اند! Sopol ، Neary ، Nicky و Bates اکنون خانه هایی دوست داشتنی دارند. قلب من بسیار پر است ، دانستن این سگهای نجات یافته باعث اضافه شدن فوق العاده خانواده های جدید می شود.

با تشکر از حمایت دوستداران دلسوز حیوانات FOUR PAWS و حامیان فداکار ، هر یک از این سگها نه تنها از تجارت وحشیانه گوشت سگ نجات پیدا کرده اند ، بلکه زندگی جدیدی به آنها داده شده است که تصورشان هرگز نبوده است. از همه کسانی که برای پایان دادن به این تجارت دفاع می کنند متشکرم و می دانند که کار چهار پنجه هرگز انجام نشده است: ما همچنان برای نجات جان بیشتر و پایان دادن به این تجارت وحشیانه دفاع می کنیم.

  انتشار : ۸ دی ۱۳۹۹               تعداد بازدید : 120

برچسب های مهم

تمامی حقوق برای آچینه محفوظ است

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما