آچینه : مجله بروز معرفی خدمت و کسب و کار اینترنتی

آچینه وبسایت مجله خبری در زمینه معرفی خدمات و کسب و کار های اینترنتی می باشد. انواع کسب و کارها در زمینه های مختلف را مورد بررسی قرار داده و گزارش مختصری از آن در اختیار شما قرار میدهیم.

محل لوگو

روز دامپزشک: نجات جان حیوانات در سراسر جهان


روز دامپزشک: نجات جان حیوانات در سراسر جهان

در راس مأموریت های نجات اضطراری از دامپزشکان کلاس جهانی تجلیل کنید

همه قهرمانان فوق العاده شنل نمی پوشند: نه این که در خط مقدم هر ماموریت نجات PAWS این واقعیت بیشتر است.

دکتر امیر خلیل 26 سال است که مأموریت های نجات اضطراری را هدایت می کند و طی 10 سال گذشته اغلب دکتر فرانک گوریتز ، رئیس دامپزشک در موسسه تحقیقات باغ وحش و حیات وحش لایب نیتس به او پیوست. امروز ما لحظه ای را جشن می گیریم تا همه آنچه را که به ما کمک کرده اند جشن بگیریم و در عین حال تحسین بسیار شایسته ای را به آنها تحویل می دهیم.

از نظر فرانک ، اشتیاق از وقتی که او فقط هشت سال داشت از طریق ترکیبی از تمایل به معالجه سگ خودش و گذراندن وقت با یک دوست خانوادگی که دامپزشک بود شروع شد. پس از مدرسه ، فرانك در ارتش ثبت نام كرد و از آنجا در دانشگاه هومبولت برلین در رشته دامپزشكی تحصیل كرد. فرانک که در پزشکی حیات وحش متخصص است ، مهارتهایی را که بعداً در چهار نجات پنجه در سراسر جهان بسیار ارزشمند خواهد بود ، اصلاح کرد. اشتیاق او به رفاه حیوانات برای امیر نیز از سنین جوانی آغاز شد ، اما الهام او از شخصیت هایی بود که در سریال تلویزیونی "دکتاری" زنده می شوند ، اما نمی دانست که روزی نیز به آن علاقه مند خواهد شد. این دو با هم به غزه ، لیبی ، عراق ، سوریه ، لبنان و اخیراً سودان سفر کرده اند.

هر دو دامپزشک و تیم مجبور به گذراندن دوره های آموزشی شده اند تا بتوانند در محیط های اغلب خصمانه فعالیت کنند.

"شما باید همیشه برای هر چیزی آماده باشید ، اما مطمئناً جوایز باعث می شود شرایط سخت ارزش آن را داشته باشد."
-دکتر. امیر خلیل


فرانک از نجات و معالجه خرسی که یک پای جلو را از دست داده بود و بهبودی و سازگاری خود را با خانه متناسب با گونه خود در Bear Sanctuary Müritz به عنوان یک لحظه برجسته به یاد می آورد ، و حتی ممکن است اشک او را جمع کند. اخیراً زنده ماندن شیرها در یک باغ وحش در سودان وجود داشت. با ورود تیم ، دو شیر نزدیک به مرگ بودند ، همچنین بررسی دامپزشکی روی دو کفتار انجام شد. اما تیم مراقبت های نجات دهنده زندگی را انجام داد و Kandaka (تنها شیر) هر روز قدرت می گرفت. این تحولات همان چیزی است که امیر و فرانک را به انجام کارهایشان ترغیب می کند و لحظه ای که بسیاری از مردم برای اولین بار علف می بینند برای حیوانات و دامپزشکان یک لحظه در زندگی است.

امیر و فرانک هر دو در اشتیاق شغل خود متحد هستند ، اما هر دو آرزو می کنند که درک بیشتری از حیوانات خانگی نبودن حیوانات وحشی و احترام لازم برای آنها احترام گذاشته شود. در صورت قدردانی از این مورد ، ممکن است هرگز فرانک ، امیر و تیم مجبور نباشند حیوانات را در حالی که گرسنگی می کشند در اسارت ببینند و قطعات حیوانات شکسته را که در میان درگیری زندگی می کنند ، بردارند.

در حالی که زمان و منابع محدود است ، همه ما می توانیم تلاش خود را انجام دهیم تا با حمایت نکردن از گردشگری بیرحمانه و بهره برداری از حیوانات به تیم کمک کنیم.

  انتشار : ۸ دی ۱۳۹۹               تعداد بازدید : 35

برچسب های مهم

تمامی حقوق برای آچینه محفوظ است

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما