آچینه : مجله بروز معرفی خدمت و کسب و کار اینترنتی

آچینه وبسایت مجله خبری در زمینه معرفی خدمات و کسب و کار های اینترنتی می باشد. انواع کسب و کارها در زمینه های مختلف را مورد بررسی قرار داده و گزارش مختصری از آن در اختیار شما قرار میدهیم.

محل لوگو

کنکور چیست؟


کنکور چیست؟

کنکور چیست؟

کنکور به امتحان سراسری گفته می‌گردد که در آخر تحصیلات شالوده برای انتخاب سطح علم آموزان فن های گوناگون اجرا مي شود. تا این عزیزان بتوانند بر پایه ی داده ها و سطحی که دارا‌هستند در فن و دانشکده مد لحاظ خویش علم آموزی نمایند. درین میان نکات مختلفی در رابطه کنکور وجود دارااست که ما به طور بی نقص به چک آن‌ها خوا هیم پرداخت، تا شما داوطلبان و علم آموزان را بهتر و بیشتر با این امتحان سراسری آشنا کنیم. هر سال علم آموزان و داوطلبان فن های گوناگون برای قبولی در دانش گاه و حرفه های تحصیلی گوناگون در یک امتحان سراسری به اسم کنکور کمپانی می نمایند. که‌این امتحان نیز از مختصات و خصوصیت های بسیار خاصی درست شده میباشد.

تاریخچه کنکور


تاریخچه کنکور در ایران

سوال های کنکور به طور کلی از دو نصیب مهم دروس همگانی و دروس تخصصی ساخته شده میباشد، که هریک از آنان دارنده دروس مختلف و با اهمیت جدا از هم می باشند. به‌این شکل که بعضا از دروس از ضریب و اهمیت بیشتری در کنکور برخوردار می باشند و شما میتوانید با پاسخگویی به آن ها به حاصل بهتری دست پیدا فرمایید. همینطور برهه زمانی مقطع کنکور نیز در فن های متعدد مبنی بر تعداد سوال ها آن‌ها گوناگون میباشد، و در برخی از حرفه ها برهه زمانی بازه زمانی پاسخگویی به سوالهای یک مقدار زیادتر می‌باشد.

برای مطالعه اطلاعات درباره کنکور و دانشگاه می توانید از طریق مطالب قبلی وبلاگ آچینه اقدام کنید.

کنکور چیست

حرفه های گوناگون کنکوری

کنکور از فن های مختلفی ساخته شده میباشد که هرمورد از آنان حائز اهمیت بسیار خاصی هستند. بدین شکل که هر مورد از فن های کنکوری از حرفه های تحصیلی گوناگون و همینطور تعداد دروس متعدد تخصصی ساخته شده اند. که هرمورد از آن‌ها حائز اهمیت بسیار خاصی در سکو آوری و کسب سود می‌باشند. بدین خیال ما پیرو به آنالیز بهتر حرفه تجربی، فن ریاضی و حرفه انسانی خوا‌هیم پرداخت، تا داده ها ظریف و جامعی در چنگ شما بگذاریم.


فن تجربی در کنکور سراسری

یکی‌از فن های بسیار اساسی کنکوری که سالیانه تعداد متعددی از داوطلبان کنکوری برای قبولی در فن های پربیننده با یکدیگر به رقابت می‌پردازند. دروس همگانی حرفه تجربی از ادبیات، آئین و معاش، عربی و لهجه انگلیسی تشکیل‌شده میباشد. و دروس تخصصی این فن از زیست شناسی، فیزیک، شیمی و ریاضی تشکیل‌شده میباشد. که هریک از این دروس در کنکور سراسری از تعداد پرسش و مباحث مختلفی ساخته شده میباشد. از فن های دانشگاهی بسیار پر بازدید فن تجربی می قدرت از دندان پزشکی، پزشکی، دارو سازی، پرستاری و … اسم موفقیت. که علم آموزان در‌این در بین برای قبولی در‌این حرفه ها به طور بسیار تنگاتنگ با یکدیگر به رقابت میپردازند.

مشاهده پکیج کامل رشته تجربی حرف آخر در خصوصی محصول ها مغازه قسمت ویژه ها میتوانید مراجعه‌کنید.

فن ریاضی در کنکور سراسری

حرفه ریاضی نیز تحت عنوان یکی حرفه های بسیار پرطرفدار در کنکور سراسری شناخته میگردد، که دارنده تعداد داوطلب بسیار متعددی می‌باشد. این حرفه نیز از دو قسمت دروس همگانی و دروس تخصصی ساخته شده میباشد، که دروس همگانی مشتمل بر ادبیات، لهجه انگلیسی، عربی و آئین و معاش می‌باشد. دروس تخصصی حرفه ریاضی نیز از دروسی همانند فیزیک، ریاضی و شیمی درست شده میباشد که هر مورد از این دروس نقش بسیار تاثیر گذاری بر روی کسب سود و درجه دارا‌هستند. فن ریاضی نیز از فن دانشگاهی مختلفی همانند مهندسی، عمران، برق و … تشکیل‌شده میباشد. که علم آموزان متفاوت برای کسب نتیجه ها بهتر و قبولی در‌این حرفه ها با یکدیگر به رقابت میپردازند.

در شرایطی که قصد مشاهده پکیج ها این حرفه را دارید وارد برگه پکیج کامل رشته ریاضی حرف آخر برای کنکور دربرگیرنده تمامی پک های این فن.

حرفه انسانی در کنکور سراسری

در مجموعه نظری حرفه انسانی یکی از دیگر از فن های اصلی به شمار می رود که از مباحث و دروس بسیار متنوع و مختلفی تشکیل‌شده میباشد. حرفه انسانی نیز مانند بقیه فن ها از حرفه دانشگاهی بسیار جالب و خیر و خوبی مانند وکالت، روانشناسی، دبیری، سیاست، اقتصاد و … درست شده میباشد. که علم آموزان بایستی برای قبولی در آن‌ها به شایسته ترین نتیجه ها ممکن دست پیدا نمایند، تا بتوانند به راحتی در دانش کده و فن مد حیث خویش قبول شوند.

و در نهایت باید به درس های عمومی یک حرفه دیگر اشاره کرد. جهت دسترسی به پکیج حرف آخر انسانی می‌توانید وارد کاغذ مرتبط با این فن گردید.

اما فن انسانی نیز از دروس همگانی همانند آیین و معاش، ادبیات، عربی و لهجه انگلیسی درست شده میباشد. درین بین دروس تخصصی این حرفه دارنده مباحث بسیار متنوعی همانند ادبیات تخصصی، عربی تخصصی، جامعه شناسی، اقتصاد، فلسفه و منطق، تاریخ، جغرافیا، روانشناسی و ریاضی ها مبنا تشکیل‌شده میباشد.که موسسه حرف آخر برای دروس همگانی این فن پکیج های آموزشی مختلفی را تهیه و تنظیم و عرضه نموده است، و اکنون هیچ محصولی درباره با دروس تخصص فن انسانی ندارد.

بازه زمانی برگزاری کنکور سراسری و زمان مقطع هر نشست از کنکور

برای هریک از فن های کنکوری سالانه یک دوران مشخصی در لحاظ گرفته میشود، تا آنها بتوانند با کمپانی درین امتحان آینده تحصیلی خویش را معلوم نمایند. به‌این شکل که هر سال در یک روز که از روش سازمان سنجش معین می گردد علم آموزان حرفه تجربی به رقابت با یکدیگر میپردازند. و همینطور بعدازظهر ان مجموعه آزمایشی هنر در یک کنکور سراسری کمپانی می نمایند. در یک تاریخ مشخص و معلوم دیگر نیز به طور هم زمان حرفه انسانی و حرفه ریاضی به رقابت می‌پردازند، تا در دانش گاه و حرفه دلخواه خویش قبول شوند.

درباره با واحد سنجش مقطع برگزاری کنکور نیز بایستی بگوییم که کنکور سراسری از ساعت 8 صبح آغاز میشود و تا حدود ساعت 12 و نیم زمان خواهد برد. که‌این مدت نیز از دو قسمت متعدد مرتبط با برهه زمانی پاسخگویی به سوالهای همگانی و مدت پاسخگویی به سوال ها تخصصی تشکیل میشود. به صورت کلی می بایست بگوییم که شما برای پاسخگویی به هر پرسش کنکوری کمتر از یک دقیقه مجال دارید.


امتحان کنکور در کشور ایران

در کشورهای متفاوت معیارهای بسیار مختلفی برای تعیین علم آموزان در حرفه ها و دانشکده های متفاوت وجود دارااست. به‌این شکل که در کشورهای متفاوت اروپایی آمدن به دانش کده و فن مد حیث شما بسیار شل هست، البته قبولی در فن های متعدد بسیار دشوار میباشد. ولی در کشور‌ایران برعکس این مورد درستی می نماید، به‌این شکل که ورود به دانش کده و حرفه مد لحاظ طاقت فرسا میباشد و فارغ التحصیلی بسیار ریلکس میباشد. در کشور‌ایران و کشورهای دیگر مانند چین و ترکیه میزان اساسی ورد به دانش کده و حرفه های متعدد کمپانی در کنکور سراسری می‌باشد. بدین شکل که در‌این امتحان سراسری همه داده ها تحصیلی شما گزینه سنجش و انتخاب سطح قرار خواهد گرفت، تا شما مبنی بر درجه و فیض ای که به دست آوردید به ادامه علم آموزی و تعیین فن می‌پردازید.

کنکور در کشور ایران به صورت بسیار دور از شوخی برگزار گردد و در یکسری سال اخیر نیز مسائلی در رابطه حذف کنکور مطرح شده‌است که تاکنون این رخداد نیفتاده میباشد. و طبق اتفاقاتی که افتاده میباشد ممکن میباشد تا تعدادی سال دیگر نیز کنکور سراسری در کشور‌ایران به طور منظم برگزار گردد. در جمهوری اسلامی ایران همواره علم آموزان می بایست در کنکور کمپانی نمایند تا بتوانند در حرفه های دوستداشتنی و پر بازدید قبول شوند. به‌این خیال در حالتی که شما در ادامه کسب برد می‌باشید، بایستی به شایسته ترین صورت ممکن خویش را برای کمپانی در کنکور سراسری مهیا نمائید.
حذف کنکور

در یک سری سال اخیر مباحث مختلفی درباره با حذف کنکور مطرح شده‌است، و درباره با این زمینه نظام آموزشی کشور ایران مجموعاَ تغییر و تحول کرد. بدین شکل که نظام آموزشی نو پدید آمد و نظام آموزشی قدیم و سنتی کشور ایران به طور کلی ازبین رفت. درباره با حذف کنکور مسائل و راهکار های بسیار مختلفی مطرح شده‌است که هیچکدام از آنان عملی نشدند، و تا به شرایط فعلی نیز کنکور سراسری حذف نشده میباشد. اما شما میتوانید با مطالعه نوشته ی علمی آیا کنکور حذف شود؟ کلاً به محاسبه این زمینه پرداخته ایم. که شما می‌توانید با مطالعه این مقاله به داده ها بسیار خوب و کاملی دست پیدا نمائید.

کنکور چیست و تعریف کنکور یعنی چی

راز پیروزی در کنکور چه می باشد؟

سوالی که ممکن میباشد برای مجموع داوطلبان کنکور ساخت‌و‌ساز گردیده باشد، این مورد میباشد که سر برد در کنکور سراسری چه می باشد؟ و شما چه طور میتوانید در کنکور به پیروزی دست پیدا فرمائید. یک کدام از سر های مهم برد در کنکور این میباشد که شما به شایسته ترین صورت ممکن خویش را برای کمپانی در کنکور سراسری مهیا فرمایید. بدین شکل که شما از شایسته ترین منابع کنکوری، شایسته ترین اپ مطالعاتی، شایسته ترین مشورت و … به کارگیری نمایید. تا بتوانید در روز کنکور فارغ از هیچ سیرتکامل استرسی بتوانید در کنکور سراسری کمپانی نمایید، و به هر نوع پرسش دشوار و ترکیبی جواب دهید.

اما ما در مقاله ها قبل خویش مانند پیروزی در کنکور به چه شکل قابلیت پذیر میباشد؟ به آنالیز ظریف این مسئله پرداختیم. که شما می‌توانید با مطالعه آن داده ها بسیار خوب و کاملی در رابطه چگونگی کسب برد در کنکور به دست بیاورید، و با بکارگیری این داده ها به شایسته ترین نتیجه ها ممکن دست پیدا فرمایید.


مرتبه کنکور چه می باشد

در کنکور سراسری و در هر حرفه آزمایشی تعداد بسیار متعددی علم آموز کمپانی می نمایند، و هر یک از آنان به یک سکو دست پیدا می نمایند. و در صورتی هر یک از آن‌ها به جايگاه و سود نیکی دست پیدا نماید قادر است در فن و دانش کده آیتم عشق و علاقه و پرطرفدار به راحتی قبول گردد. مرتبه در کنکور نیز بدین سیرتکامل میباشد که شما در هر درس به درصدی از سوال ها دروس متفاوت جواب می دهید. و مبتنی بر اهمیت هر درس شما به یک تراز کلی دست پیدا میکنید، و با کنار یک قرار به چنگ آوردن نتیجه ها هر درس یک جايگاه کلی برای شما در لحاظ گرفته می‌شود. که‌این سکو قادر است بر روی تعیین فن دانشگاهی شما بسیار تاثیر گذار باشد.

درین نوشته‌ی علمی کنکور چه میباشد و چه‌گونه می قدرت در کنکور به برد دست پیدا نمایید، در مجموع و بسیار بی نقص کنکور را آیتم نظارت قرار دادیم. تا شما عزیزان علم آموز و داوطلب کنکور که قصد کمپانی در کنکور سراسری دارید، بتوانید با مطالعه این مقاله بیشتر با کنکور و چگونگی برگزاری ان آشنا گردید.

  انتشار : ۱۱ دی ۱۳۹۹               تعداد بازدید : 59

برچسب های مهم

تمامی حقوق برای آچینه محفوظ است

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما